Hello my dear

Det har hänt en hel del om man säger så. Det är därför jag varit lite frånvarande. Var ju på fest med killen jag pratade om i lördags. Det var fint. Han är fin. Han tycker om mig. Han bryr sig om mig. Och allt detta efter en fet ångestattack på festen som slutade i köttade handleder. Har noll, zero, minne. Men jag vet att han finns kvar trots han sett. Och han är underbar.

Och så kan det inte bli något.
För jag flyttar.

Puh, mycket i huvudet. Maten har väl gått sådär.. Inte jättebra, men inte heller jättedåligt. Är hos min pappa och här är mycket svårare att komma ifrån maten. Ska iallafall vara hemma själv en vecka, så det är ju fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0