Salmon

Jag jobbar. Laxen ligger i kylskåpet och jag kan nästan höra den håna mig -.- Jag vill inte äta. Jag vill inte se högre siffror på vågen. Men jag har ju också sagt till mig själv att jag inte vill fucka upp förbränningen totalt. Och jag har inte mina äppelcidervinäger tabletter här (som ökar förbränningen, tar de när jag fastar eller liknande).

Ibland ser jag folk som äter. På stan eller liknande, de sitter i lugn och ro och njuter av maten. Jag förstår det inte, jag förstår inte hur man kan njuta av mat. Visst, ibland önskar jag att jag också kunde göra det. Till exempel när man ska äta med vänner eller vid födelsedagar och sådär. Men jag kan inte se maten som njutning. Jag ser bara hur det lägger sig på min kropp och hur den växer. Och om det är något den inte behöver göra så är det att växa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0