Det händer saker.

Jag har äntligen kommit under 59-sträcket :D det känns underbart. Vågar egentligen inte ta ut segern i förskott. Eftersom jag spytt en del senaste dagarna är det nog mycket vattenvikt. Idag ska jag försöka äta lite utan att spy. Gillar inte den (o)vanan. Har ätit frukost nu iallafall, en äggmacka (180 kcal). Sen till lunch ska jag äta lax. Blir nog bara filén och inte tillbehöret mamma lagt ner (kall egengjord potatissallad) Och sen skippar jag middag som vanligt. Det låter bra!

Jag har hört mycket från pojken. Han tycker verkligen om mig. MIG av alla människor. Kan inte beskriva hur glad det gör mig. Han är verkligen fantastisk. Längtar tills han kommer hem så jag kan få träffa honom igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0